BESÖKSRÄKNARE

söndag 11 november 2007

BRA ATT HA GREJOR!


Det är ju inte bara kläder som sys här hemma utan oxå lite bra och ha grejor och annat som man kan sätta tänderna i .


Längs upp har jag sytt ett litet fodral till alla våra dosor i tv-rummet. Anordningen hänger på baksidan av soffan i hopp om att våran ett årige son inte skulle få tag i dem. Men det tog typ 1 timme sedan hade han hittat det nya gömstället.





Här har jag förvandlat en något tråkig 70-tals lampa till en lite fräckare variant. Kreationen blev en hit i min
systers nya lägenhet.



Även mamma och pappa har fått lite hjälp ute på landet i somras. Här har jag snickrat ihop en bänk som ska funka som ute kök på sommaren.
Inte dåligt för att vara första gången som jag byggt något med hammare och spik.


Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....