BESÖKSRÄKNARE

måndag 18 augusti 2008

FyndLördag.....

Fortfarande inget nytt alster till min syblogg =(
Men nu är kläderna som ska till min kompis lilltös äntligen skickade så imorgon kan jag nog blogga om dem.
Men något annat som passar utmärkt här på bloggen är ju detta underbara överkast som jag fyndade på kupan i Lördags. Ynka 50kr betalade jag för det och det kom att passa så fruktansvärt bra i lille "V":s säng som han för övrigt har fått ärva av pappa.
Älskar lappteknik i vanliga fall, men när jag så detta underbara överkast som är lappat och virkat vartannat så höll jag på att trilla av pinnen. =) Man kan ju inte bli gladare än när man har gjort ett riktigt fynd! Kul.
Imorgon lovar jag att det ska bloggas om ett alster. Ha en bra kväll.

1 kommentar:

OttoPippi sa...

Jag håller verkligen med dig Jejja!!! Vilket otroligt fynd!!! Stort grattis vad jättekul! Visst kan man fynda sig lycklig? Ser fram emot dina alster i morogn!
Lev väl tills dess!!! :-) :-)

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....