BESÖKSRÄKNARE

lördag 28 februari 2009

PRESENTVÄSKA.....

I brist på flickor här hemma så är det så kul att få sy lite tjejigt någon gång. Risken är bara att jag får fnatt och att det blir lite för rosa och gulligt.......
Tjejen som ska få väskan fyller tolv och jag tror att hon kommer tycka om den. Är dock lite orolig att den är för gullig, men jag har även ett paket i väskan bestående av lite smycken så något måse ju passa =).
Väskan är sydd i ett tyg från IKEA och har tre innerfack och en liten handledsväska med dragkedja.


Tanken är att det ska bli två väskor till lite senare i snarlikt tyg och modell och med "hello kitty" tema. Det finns nämligen två små flickor till i familjen som fyller år snart. Kunde vara kul om de matchande varandra.

1 kommentar:

Zanna sa...

Åh vad kul att du äntligen fått lite sytt!! Den blir säkert jätte uppskattad!! Kram

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....