BESÖKSRÄKNARE

onsdag 6 maj 2009

ANDRA GÅNGEN GILLT......

Två försök behövdes för att få till ett någorlunda set till lillkillen.
Det med döskallarna gjorde jag först, men kalsongen blev jättestor, trots att de är stl.2 år enligt mönstret från "allt om handarbete".


Kalsongen på den här bilden är sydd av en avlagd t-shirt och klipptes utan sömsmåner. De blev mycket bättre. Linnet tog jag in lite i ärmringningarna. Sedan försökte jag på mig något i broderiväg som ska likna en slips, men jag vet inte.


+ just nu.
Att jag inte gav upp efter första försöket. Att lille "V" tycker att det är så ofantligt kul att prova grejorna som jag har sytt och att han lägger till ett litet "snnyygggttt" när han får syn på sig själv i spegeln =)
Kolla bara hur kul han tycker det är att ställa upp på bild....


- just nu.
Att "H", min äldsta lillkille, inte har fått något sytt till sig på länge.
Och att det ska vara så jädra svårt att få till rätt storlek.
Det är ju helt omöjligt att följa ett mönster till punkt och pricka.

2 kommentarer:

Zanna sa...

Snyggt! Lite stora kallingar men ack så snygga. Kram

Anonym sa...

Jättegulliga kläder. Vad är det för storlek på underkläderna?

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....