BESÖKSRÄKNARE

söndag 13 september 2009

FULL FART I LEKPARKEN.....

Den här lille killen blir 3år på lördag.
Han är den som på bild alltid blir suddig, vänder bort huvudet,
eller petar ett finger i linsen och gör ful grimas på kort.
Han är full fart och busig som tusan.
Han är våran lilla gosepojk.

Ville bara visa dessa bilder från lekparken förra veckan.
Tycker att de visar Ville från hans rätta sida, vilken det nu är =)


Korten är för övrigt tagen med min nya mobil som
jag nästan är kär i, om man nu kan vara kär i ett dött ting =)
Den är inte bara superbra på alla vis, den är rosa oxå =)

1 kommentar:

elj sa...

Tycker att jag känner igen det där - tror inte att vi har ett enda "normalt" kort på Stina...de verkar vara samma sort. Och så en duktig storebror eller storasyster som pysslar och fixar - konstigt det där. Vilket fint flygplan!

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....