BESÖKSRÄKNARE

söndag 14 februari 2010

HAPPY VALENTINES DAY.....


Kärlek kan man hitta i alla dess former.
To.m längst ner i en potatissäck =)
Egentligen tycker jag inte att det ska behövas en
speciell dag för att fira just kärleken, den borde
firas var dag.
Men idag väljer jag dock att ge lite extra kärlek till min mamma.
Inte bara för att hon är världens bästa mamma, utan för att hon är MIN mamma =)


Blommor är det minsta jag kan ge henne, men jag vet att hon uppskattar dem.
Till kruka har jag vändsytt en tub (glömde givetvis ta kort på bara den).
Fodrade den med en plastpåse så att den ska hålla tätt.


Blomdekorationena bestod av det nya intresset rörpärlor.
Ett härligt hjärta med Mom skrivet i
(hade jag varit lite mer vågad hade jag kunnat tatuera in just det).
Och lite blompinnar i form av trollsländor (mönster hittar ni här)

Härlig Alla Hjärtans dag min underbara Mamma.

4 kommentarer:

OttoPippi sa...

Fem inlägg hos dig sen var jag runt på googlereader sist (har varit sjuk). Vad gullig du är mot din mamma!!!!

Maria sa...

Så fina pärlplattedekorationer!
Gulligt med blomma till sin mamma...

äppelblomman sa...

Va synd att jag inte är din mamma och får såna fina grejer;-)!!!
Du är såå duktig!!
Stor kram K

Emo sa...

Så fint du har dekorerat presenten till din mamma. Hon blev väl riktigt glad för den.

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....