BESÖKSRÄKNARE

onsdag 14 april 2010

BLOGGTORKA.......

Men inte på grund av att det inte har hänt något,
utan tvärtom.
Det har varit trädgårdsarbete, vinjunta, sömnad, målning.
Och det mest underbara av allt......
Tillökning!
Inte här hemma =)
utan det är min svägerska som har fått sin tredje ögonsten.
Med två flickor innan, så var alla säkra på att det skulle bli en till.

Men tji fick vi!
I måndags tittade en liten kille ut.
49 cm lång, ca.3300g och alldeles underbar.
Grattis till den nu, rätt så stora familjen.
Och van pojkmamma som jag är kan jag väl bjuda på ett gott råd....
Snoppen skall alltid ligga neråt i blöjan ;)
Puss på er där uppe i huvudstaden och hoppas på att få snusa bebis snart!

2 kommentarer:

Zanna sa...

Åh vad mysigt med en liten! Haha vilket bra råd, det har inte min man fattat än. Igårkväll när vi gick in och kollade på leo när han sov så hade han kissat utanför blöjan, men han låg snällt och sov vidare medans vi bytte och stökade på i sängen. Kram

Li.W sa...

Så söt och så mysigt!!!
Ja, jag håller med dig om det där tipset.... Inte alla vet det ;) Brukar oxå passas på att kissa när blöjan precis har kommit av :)

Spelar ingen roll om du har bloggtorka, jag kikar in här ändå så fort jag har tid!
Kram Linda

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....