BESÖKSRÄKNARE

torsdag 18 november 2010

"KUPAN" RULES......

För någon vecka sedan var min kära svägerska nere i småland.
Vanligtvis är hon hemmahörande i huvudstaden, och där kan
man inte fynda.....
Så helt naturligt bar ju alla vägar till den lokala second hand butiken.
Här är våra fynd för dagen.
Ett helt bord med underbara furu saker, NOT
Men med lite målarfärg blev det fina saker av dem med.......


Här är mitt alster.
En ljusstake som har fått sig en omgång med penseln.
Svägerskans hann jag aldrig ta kort på,
men adventsljusstaken blev svart iallafall.....

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åhh så fina,som alltid!!! Underbar grön färg, vad heter den? Skulle bli väldigt fin här hemma;-)!!
Och Harrys kläder var såå gulliga, Hanna visade mej dom.
(Psst, har en ny tävling på min blogg, var med o tävla vetja;-))
Puss på dej

Maria sa...

Läckert när den blev målad!

Li.W sa...

Hej! Nu har jag bytt blogg :)
Ny adress: http://liw123.blogspot.com/
Kram Linda

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....