BESÖKSRÄKNARE

fredag 6 januari 2012

NYÅRSLÖFTEN........

Har aldrig varit ett fan av just nyårslöften, varför vänta till ett nytt år innan man ändrar sina vanor.
Var dag är ju den första dagen i ditt nya liv.....
Men jag har kommit på lite grejor som jag skulle vilja
bli bättre på detta året.

NR1. Köpstopp av tyger.
 Att sy av de tyger som redan har så mycket plats i min tyghylla.
Dvs. inte köpa något nytt tyg innan det får plats någonstans.
Har ju så mycket projekt i mitt huvud som bara måste ut, och detta leder till nästa
sak som jag ska bli bättre på.......


NR2. Att göra listor.
Kanske låter dumt. Men det är det inte.
När jag sitter på jobbet så har jag så fruktansvärt mycket som åker runt i huvudet.
Så då har jag bestämt mig för att ha en speciell bok som
ska fyllas med projekt, att göra hemma, att handla och mycket mer.
Och är ju en skön känsla att kunna kryssa för något som står i listan =)


NR.3 RENSA OCH SORTERA.....
Organiserad oordning är mitt motto.
Men just nu är allt bara oordning.
Måste rensa, slänga, sortera och bli bättre på att hålla ordning.


Får väl se hur detta går.
Men idag är jag sjukt taggad att börja =)

1 kommentar:

od Andulky sa...

Låter som de löften jag borde ha ;-)...

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....