BESÖKSRÄKNARE

tisdag 27 augusti 2013

PAKETDAGS!

Älskar att slå in paket!
Då menar jag inte på traditionellt vis med papper och snören, utan lite mer kreativt.
Och ute i cyberspace kan man ju få hur mycket inspiration som helst!
Just denna gång var paketet till mellankusinen i storstan.


Valde att lägga själva "presenten" i en sydd liten kasse. Och sedan cellofan runt. Aj löv cellofan!! :)
Har även fixat egengjorda tags bestående av en bit retrotyg som jag fäste på paketet som pricken över i:et.


Måste passa på att tipsa om blingos rea som nu pågår på deras hemsida. 
Sommarens favoriter till en bråkdel av pengarna. Man kan ju alltid uppdatera nästa års sommargardrob :)
Dessa två skönheter valde jag att lägga i kassen.


Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....