BESÖKSRÄKNARE

tisdag 2 september 2008

HELGENS LOPPISFYND!

Här är helgens alla loppisfynd, tyger i massor då det var loppis här hemma. Det mesta är dukar och gardiner och kanske lite hårda för att sy kläder av, men det finns ju så mycket mer man kan sy. Kanske en dagiskasse rent av kan komma ur någon av fynden.

Det blå tyget här i slutet ska nog trots allt bli ett par pösbyxor till lille "V". Det blev efter tvätten rätt så mjukt så det funkar nog. Här under är lite kläder som ska återbrukas och bli tröjor till de små pojkarna här hemma......

Annars har jag faktiskt sytt rätt så mycket nu, men jag har lite problem med min dator, då den inte vill lägga upp mina fina bilder på bloggen..... arghhhhhh. Men jag försöker med jämna mellanrum, brukar gå lite bättre på morgonen att lägga in bilder, vet inte varför, min lilla dator kanske är kvällstrött =) Så den som väntar på något gott........

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! vilka fina tyger! och du, jag tror nog att vi gör ett bra byte :) jag är på slutet på mössan nu, hoppas den blir klar tills i morgon :) jag skickar en bild sen så får du se först.

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....