BESÖKSRÄKNARE

torsdag 15 januari 2009

PÅ SYFRONT INTET NYTT.....

Och i väntan på mitt projekt i syhörnan, så får det bli en gammal kreation i form av lille "V":s rum.

väggen är målad som ett piratskepp, och pryder ena väggen av rummet.
Det jag inte tänkte på när jag gjorde skeppet var att jag satte den på den enda hela väggen i hela rummet,
vilket resulterade i noll vägg att sätta hyllor och dylikt på.
Men med ett par fina träbackar på golvet tycker jag inte att det gjorde något.
idéen fick jag av Beckers som hade gjort ett sådant skepp i ett blad som man ficka hem i brevlådan.

6 kommentarer:

Zanna sa...

Super snyggt! Kom och måla Leos rum också :) Kram

prickig design sa...

superfint!! jag är super dålig på att måla, skulle ta mig år att få det så fint...om det någongång blev det!:o)

OttoPippi sa...

Jättesnyggt!!! Vilken idé!!! Längtar också efter att göra om i tjejernas rum.

Zanna sa...

Tjoho! Ne jag tror verkligen inte att det är något långvarigt med sömnen, jag har vant mig vid att inte hoppas förmycke :) Va bra att du tog åt dig awarden, den är du värd! Trevlig helg. Kram

Anonym sa...

supersnygg vägg!!!!

Anonym sa...

hej! jag la upp ca 40 maskor och hade då två garn. sen mätte jag under tiden hur långt jag skulle sticka :)

/tina-tisa

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....