BESÖKSRÄKNARE

tisdag 27 januari 2009

PIMP MY SYHÖRNA......

Är i stort sett klar......

Väggar har målats,
Möbler har målats,
Hyllor har satts upp,
Lampor har kopplats.....

Och allt har gjorts av........
Tada, MIG SJÄLV! =)


Här är nästa projekt som sakta börjar ta sin form =)
Och hör och häpna, den är till mig själv =)



Tänk att 20kvm bara stod och skräpade där ute....
Huset har blivit så mycket större.
Och så har det ju behövts att rensas en del på köpet oxå,
och det är ju aldrig fel =)
Lite svårt att få till mysfaktorn på bilderna, men sanna mina ord
när jag skriver att här kommer det att tillverkas och mysas mycket.
Det är fortfarande lite småfix kvar så som kabellister och golvlister, men i stort sett är allt klart och det känns helt fantastiskt.

5 kommentarer:

Zanna sa...

Åh äntligen!!! Det ser verkligen super mysigt ut!

Anna-Snoddas sa...

Gud så härligtt! Vad avis jag blir! ;D Jättefint!

Mallaching sa...

Åååå ja e alldeles grön av avund!!! Superfint!

Kånkarong sa...

Vilket perfekt familjerum. ;)

OttoPippi sa...

Vilket underbart syrum!! och så himla bra att barnen kan vara nära dig när du syr. Vill också ha!!! Jag har ca 2 kvm i en skrubb :-) :-)

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....