BESÖKSRÄKNARE

söndag 7 juni 2009

BRÖLLOP I SOMMARSOLEN......

I Lördags på självaste nationaldagen gifte sig min kära barndomskompis Helena med sin Joakim.
Det var så otroligt vackert och tårarna rann nerför kinderna när
solosångerskan stämde upp med sin gitarr och sjöng Takidas
"Curly Sue" i Kyrkan.
En otroligt fin dag med sol, god mat och gott dricka,
vilket jag får sota för idag =).
Tack för att jag fick vara med och dela den med er.
Många pussar och kramar och all lycka i livet.


Sen vill jag bara tillägga att min begåvade barndomsvän Liza som står till vänster om bruden har sytt sin och den lilla brudnäbbens klänning. Så lite sytt blev det ändå.

1 kommentar:

Zanna sa...

Vad härligt med bröllop och vilken tur med vädret! Hoppas att allt är bra. Kram

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....