BESÖKSRÄKNARE

söndag 7 juni 2009

KAN NÅGON GISSA BRÖLLOPSGÅVAN?

Hmmmm, undra vad som gömmer sig i paketet.

Bruden och brudgummen hade önskat sig en .......... i bröllopsgåva.
Men varför nöja sig där när man kan fylla ........... oxå.
........... fylldes med en vattenspridare, trädgårdstomte, picknickset, vin, trädgårdsväska med handskar (hans och hennes) spadar (hans och hennes) och diverse frön som tillsammans bildade en röd tråd.
"prästkrage, ringblomma, brudslöja, kärleksblomster och förgätmigej".
Och sist men inte minst ett dvärgpäronträd som kan växa tillsammans med deras kärlek.



Trädgårdsväskan är mitt verk, var ju bara tvungen att sy något.
Fast nog tycker jag att väskan kan användas till vardags även
om mönstret antydde något annat.
Kram

5 kommentarer:

äppelblomman sa...

Guuud va du är duktig på att sy!!! Hoppas att du inte var allt för sliten sedan gårdagens vin kväll;-)

Solveig Lövendahl sa...

Förlåt men jag fattade först inte att det var ett paket, tänkte wow vilken snygg, randig skottkärra!! :) Helt fantastisk present i alla fall!!!

Zanna sa...

Tack för din ärliga åsikt om bordet. Jag kan inte riktigt bestämma vad jag tycker. Min sambo gillar dom inte riktigt men det är jag som bestämmer :) Vilken härlig bröllopspresent du gav dom! Kram

HM sa...

Hej tjejen,
Vilken härlig blogg! Karolin hade den som länk :)
Hoppas allt är bra och att vi ses snart (dock lite längre än senaste...suck)
Kram H

Zanna sa...

Tack Jejja! Jag verkligen älskar dina kommentarer, jag blir så glad varje gång!!

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....