BESÖKSRÄKNARE

måndag 31 augusti 2009

MÅSTE HA LITE FÄRG I TILLVARON.....

Har alltid varit lite feg när det gäller färg, både i hemmet och på kläder till mig själv.
Men nu när hösten börjar närma sig så tänkte jag att what the hell.......
Så efter att ha fyndat 5 meter färgglatt tyg för 100 kr i helgen tänkte jag att nu ska det sys gardiner.
Vet dock inte vad jag tycker om resultatet. Döm själva.....
Här är lite före och efter bilder
(lägg märke till den obäddade sängen i före bilden, allt för att det skulle se lite bättre ut på efterbilderna =)




Det fina överkastet har min sambos farmor virkat till oss, kan knappt föreställa mig vilken tid det måste ha tagit. (syns kanske inte så väl på bilden)

Den coola vasen fick jag av mina kära arbetskamrater i tidig födelsdagspresent, och det var den som fick bli ispirationen till färgval i sovrummet.
Ljuslyktorna är en present från en kär vän och de fick jag när jag fyllde 25.
De är alltså 5 år och två barn gamla och fortfarande lika fina, helt galet. De tål vadsomhelst...=) Också passade de ju perfekt ihop med vasen.

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Mycket snyggt tyg! Hittade du det hos Mimmis? Jag skulle oxå behöva ha lite färglatt i hela huset. Får nog ta mej en runda och köpa nya fina gardiner!!

Hello sa...

Efter var ju klart snyggare tycker jag!

Jag har samma ljuslyktor - fick dem när jag slutade en längre anställning för många år sedan. Och du har rätt - de tål nästan vad som helst. Och så är de så fina!

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....