BESÖKSRÄKNARE

söndag 20 september 2009

TILL LILLEBROR IGEN.....

Muddjeans Re-do av ett par äldre jeans.
Två långärmade t-shirts. Enkelt och snyggt =)

Till lillebror igen =)
Känns lite tjatigt nu om lillebror hit och lillebror dit,
men det har ju trots allt varit hans helg den här helgen.
Sydde detta till honom i födelsedagspresent, men vet dock inte om det passar lillkillen då han även fick döskalle t-shirt och Blixten Mcqueen tröjor.
Så om jag känner honom rätt så kommer de tröjorna inte lämna hans kropp förräns hans mamma får ett smärre nervsammanbrott =)
Ska dock försöka mig på att få på honom något av det hemsydda till dagis idag.
Wish me luck =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

VAd duktig du är. Själv kan jag inte sy i en endaste knapp....
Kram Li

Zanna sa...

Vad produktiv du har varit! Jag har ingen ork eller lust att sy alls för tillfället, men det kommer nog. Kram

elj sa...

Åååå, vad fina! Som sagt - säg till när du har tid. Vore ju kul till jul t ex. Har inte så traditionella tjejer, tror jag. Saga älskar lila och brunt och Stina grönt och Märta passar bäst i starka färger, så allt retro är kanon!!
Kram/E

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....