BESÖKSRÄKNARE

tisdag 8 december 2009

SJUKT BARN = PYSSEL

VAB idag.
Dock inte med ett utslaget barn, men med ett dämpat sådant.
Vilket betyder att man i lugn och ro kan sitta och spela spel och pyssla utan att myrorna i brallan bär iväg med de lätt rastlösa benen.
Pg.a sjukdom lyckades sjukt barn snika till sig en tidning i affären. Kunde inte motstå de sorgsna lite lätt febriga ögonen =)
Varpå sjukt barn säger "imorgon är jag sjuk med, då kan jag ju få en annan tidning". De lär sig så fort =)
Tidningen inehöll dock lite pyssel.
Så som masker som vi klippte ut och klistrade på kartong och fäste gummiband runt.
Kul, för sjuklingen verkade tycka att det var roligt att klä ut sig, vilket han aldrig förut har tyckt om.
Tillhörande cape syddes och dekorerades med ett magiskt sprakande H med hjälp av lite lim och glitter.
Pyssel på hög nivå =)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....