BESÖKSRÄKNARE

måndag 25 oktober 2010

INSPIRATIONSKVÄLL.......

Förra onsdagen var jag på en ispirationskväll i en lokal butik.
Temat var blommor och inspirationen verkligen flödade på alla deltagande ;)
Det var superkul, men att skapa i grupp är nog inte riktigt min grej. Får nästan lite prestationsångest över hur fint alla andra gör.
Men jag gjorde två "kreationer" som ska pryda det nya matsalsbordet i vårt nytillbyggda "matsal/lounge del" här hemma.
Här kommer bilder på mina verk och i bakgrunden kan man skymta min underbara tapet i utbygget =)

1 kommentar:

Li.W sa...

Jätte fina arrangemang! Känner igen mig i det du säger om att skapa i grupp. Prestationsångest...
Men du lyckades super bra tycker jag! Fina!

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....