BESÖKSRÄKNARE

torsdag 13 juni 2013

DEN BÄSTA SÖMNADEN!

Den bästa sömnaden måste ju ändå vara när man hittar redan utklippta bitar i syrummet. Behöver inte köpa till någonting, allt är med.
De bara ligger där, kan ha legat där hur länge som helst. 
Ett bortglömt projekt helt enkelt. 
Kom ihåg att anoraken skulle vara till min yngsta son, han kan ha varit i tre års åldern. 
Han är nu snart sju :/
Tur att vi har Lill kusinen.
Men vi får väl se om det passar herrn. Han vill just nu bara ha platta byxor (tights) och ärvda gummistövlar. 


Fickorna är virkade.
Hittade ett gratismönster hos stoff och stil. Superlätta och coola tycker jag.
Har fler sådana här projekt på gång.
Är en mästare på att påbörja saker.
Så nu har jag som mål att även bli en mästare på att slutföra :)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....