BESÖKSRÄKNARE

onsdag 21 augusti 2013

TILL MIN ETTÅRING

Imorgon är det Heddas B-Day!!!!
Vart tog detta året vägen? 
Till ettårspresent har jag utökat hennes garderob lite (som att det behövdes) :)
Den bästa sömnaden på länge!!!!!
Allt material har jag återvunnit från avlagda vuxenkläder, dukar och annat smått och gott som jag funnit i mina gömmor. Har alltså inte köpt till någonting!!!! Tänk det ni! :) 
Fast nästa gång kommer jag nog köpa till ny mudd, återanvända det blir ofta inte bra. 


Alla mönster kommer från ottobre. 
Jackan är samma mönster som den jag sytt innan, bara lite större.
Nu ska jag gå ut och se vad mer man kan hitta i min organiserade oordning.
Är grymt sugen på lite vuxenkläder nu!

1 kommentar:

Klockarbarn sa...

Fint återbruk och snygga kläder. Håller med om att återanvända mugg ofta inte blir som man vill.

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....