BESÖKSRÄKNARE

söndag 29 mars 2009

JEJJA GOES JACKIE O.

Jag har blivit en sådan stammis på "röda korset" här i byn att en av tanterna bjöd hem mig igår för att få en förhandstitt av sina klänningar som hon skulle lämna in =)
Och oj vilken skattkista.
Det tråkiga var bara att de flesta klänningar var i stl.34 vilket jag inte har varit i sedan jag typ var 12 =)
Men sedan hittade jag denna underbara pippigula a-linje formade kreation från "trevira". Står dock stl.36 i den men den satt som en smäck även att jag är stl.38.
Just denna klänning kommer jag nog använda på ett kommande bröllop (inte mitt eget). Tänkte sy en liten jacka till som den på bilden nertill. Den får nog bli svart, man vill ju inte överglänsa bruden =)

3 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Vilket fynd!!!

Nette sa...

gisses så vacker!! akta dej noga för att överglänsa bruden :-)

jag vill också vara så liten och smäcker att jag skulle kunna använda såna finheter.

Jes sa...

Supersnygg!!! vilket kap .)

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....