BESÖKSRÄKNARE

tisdag 10 mars 2009

VAD FLICKOR VILL HA?

Jag har gjort det igen.....
En födelsedagspresent till en tjej som fyller 5 som kanske är lite för tjejig, men är det inte det tjejer vill ha? =)
Kan inte rå för det,
det är ju bara så kul att få sy klänningar och frossa i färger och blommönster.
Här hemma är det ju tabu,
det är bara enfärgat och små monster som går hem =)

Klänningen är iallafall sydd av ett avvlagt påslakan och från ett mönster i ottobre.
Givetvis var jag ju tvungen att sy något att lägga paketet i så det fick bli en väska i välkänd modell och i matchande färger.
Jag menar när man ändå är igång så =)
Hoppas nu bara att det går hem hos lilltösen =)

+just nu
Att födelsedags presenter blir sydda i maklig takt även att man jobbar och ligger i.

-just nu
Att det endast blir födelsedags presenter gjorda och inget till mina egna små killar.
Har dock påbörjat typ 4 projekt som ligger och väntar på "the final touch" men det verkar ju inte hända =(

8 kommentarer:

OttoPippi sa...

Lovely!!

Lilla NovaK sa...

Denna underbara klänningen kan väl ingen motstå, även om man inte gillar att använda klänning i vanliga fall! Den är ju helt ljuvlig!! Är det ett eget mönster eller kan man kanske hitta det någonstans? =)

Zanna sa...

Jätte fin present! Kommer garanterat att gå hem. Kram

Skaparstigen sa...

Snyggt! Det är klart hon kommer gilla det!

Känner igen mig i att det mest blir grejer till andra, särskilt nu när alla fyller år eller föder barn.

Kånkarong sa...

Himla söt!

Syserine sa...

Presentväska är roligt, då blir det verkligen lite extra! Och den var jo så snygg, tjejig och går nog hem!

LittlePoppins sa...

Jättesöt klänning!! Tror verkligen att hon kommer gilla den. Och med handväska till. Det skulle mina tjejer ÄLSKA!!!

Lillian Risholm sa...

Nydelig kjole!

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....