BESÖKSRÄKNARE

måndag 23 mars 2009

TILL MOR.....

Mamma fyller år imorgon, så jag bestämde mig för att sy något lätt =)
Jacka med innerfoder, hmmmm.
Det tog lite längre tid än väntat och jag vet inte om resultatet blev så där jätte bra.
Men som jag sagt innan " det ska se lite hemmgjort ut".
Jackan är sydd i ett grovt tyg som inte var min vän under syandets gång.
Innerfodret är från ett avlagt påslakan.
Hoppas mammsen blir glad.
Och om den passar så lovar jag bättre bilder imorgon, som inte är tagna med mobilen


3 kommentarer:

Skaparstigen sa...

Den ser väl jättefin ut! Hoppas bara den passar imorgon då.

Zanna sa...

Den ser jätte fin ut! Jag e säker på att din mamma blir överlycklig! Kram

Retro Elephant sa...

Jättesnygg, en sådan skulle man inte tacka nej till :)

//Lina

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....