BESÖKSRÄKNARE

måndag 10 maj 2010

EN HÄRLIG MÅNDAG......



Vaknade när alarmet på telefonen ringde 04.30.
Upptäckte att telefonen hade hängt sig.
Var tvungen att plocka ur batteriet och starta upp igen.
Kände inte längre för att snooza utan masade mig upp ur sängen och upptäckte att jag hade nackspärr......
Härliga Måndag!
Kände inte alls för att gå till jobbet
och packa korv idag =(

Men när jag väl kom dit och öppnade mitt skåp fick jag syn på denna underbara påse.
Blev så otroligt glad att jag nästan fick en tår i ögat.
En present idag piggade verkligen upp mig.
I påsen låg det en underbar glassig diskhandduk, retro kaffekoppar och en liten påse bakispiller (en vecka för sent men ändå) Kommer nog till användning någon gång i framtiden =)
Börjar bli bortskämd nu med alla presenter som oväntat dyker upp överallt....
Men jag gillar det =)

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Vilka härliga vänner du har!!
Du har något att hämta på min blogg!!
Kram K

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....