BESÖKSRÄKNARE

onsdag 12 maj 2010

RE-DO TILL LILLE SIGGE




Äntligen ska jag få träffa pojkarnas lilla kusin "Sigge" =)
Har väntat så länge nu (hela fyra veckor).
Dagen till ära har det givetvis sytts lite.
Det fick bli lite re-do av min äldste sons urväxta grejor.
Två t-shirts i stl.92/98 förvandlades till en pyjamas och en body i stl.56.
Sedan sydde jag även ett par muddjeans av ett par äldre vuxen manchesterjeans.
Roligt att sy bebiskläder, går ju inte åt något tyg alls =) Till byxorna behövdes endast ett halvt vuxen byxben.

2 kommentarer:

elj sa...

Man ska ju "bara" komma på idén oxå - vilket inte alla har förmågan att göra ;-) Supertuffa kläder! Som vanligt djupt imponerad!! Kram/E

Li.W sa...

Jätte fina Re-do kläder! Kul när man kan återvinna kläder som inte är slitna :)
Kram Linda

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....