BESÖKSRÄKNARE

tisdag 3 januari 2012

DE SISTA JULKLAPPARNA.......

Jag lovar,
efter det här inlägget blir det bara nya alster =)

Det här paketet fick min jobbarkompis och hennes tonårsdöttrar.
En brödpåse fylld med gottesaker =)
Virkade vantar, kuvertväskor och julkaffe.



Nästa klapp gick till min svägerska.
En stickad snood och en kuvertväska.



Och slutligen en stickad mössa till min älskade sambo =)


Kändes som att alla blev nöjda över sina julklappar,
och jag med.
Främst att jag fick klart allt innan jul.
Detta året ska jag börja tillverka klappar redan i juni =)


5 kommentarer:

Li.W sa...

Åhh va fina saker du har gjort! Hade blivit jätte glad för dessa! Mycket snygga kuvertväskor! Mönster efter eget huvud eller efter befintligt? Väldans fina hur som helst :)
Kram

elin sa...

du är ju så duktig jejja! man uppskattar det så mycket mer när man får något som är gjort själv :) puss!

od Andulky sa...

Så mycket fint!!!
/Anna

Malin på pastill.nu sa...

Åh så fina julklappar! Lycka att få hemstickade saker.

hennihenni sa...

Snygga kuvertväskor! Mottagarna blev säkert glada :)

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....