BESÖKSRÄKNARE

lördag 7 januari 2012

FLER UGGLOR I MOSSEN.......

Till mina underbara brorsbarn.
Otroligt roliga och snabba mössor att virka.
Mönstret hittade jag HÄR hos "Kungen och Majkis".
En underbar blogg med rolig inspiration.


Sen så har jag pysslat lite med egna tags.
Tycker att det blir ett lite roligare och proffsigare utseende på min alster =)
Har helt enkelt bara klippt ut en bit retro tyg och pressat vliselin på baksidan.
Sedan skrev jag ut mina namnlappar och trädde en bit snöre runt och fäste allt med
en liten säkerhetsnål.
Snabbt, enkelt och snyggt.

4 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Smart idé till tagsen och det blev verkligen fint! :)

Klockarbarn sa...

Vilka söta uggemösor och smarta tags också.

Anonym sa...

De var verkligen jätte söta!! :) /Simone

http://simonecarlsson.devote.se/

krajamaria sa...

Roliga mössor! :) Och virketuiet i inlägget efter var snyggt!

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....