BESÖKSRÄKNARE

fredag 23 maj 2008

UTMANINGEN

ottopippi har varit så snäll och utmanat mig .
Utmaningen går ut på att svara på frågor om mig själv och här kommer svaren.......
3 namn jag går under:
jejja, mamma, myran (min systers namn på mig)
3 saker som skrämmer mig:
Att något ska hända mina barn, nära och kära.
Mig själv vid PMS (är mäkta imponerad av min sambo som fortfarande bor kvar =)
storstadskörning..... Blir svettig när mer än en bil möts =)
3 saker som jag har på mig:
Jeans i alla dess slag, helst lite baggy.
linne/top helst i svart eller någon mörk färg (har sagt till mig själv att bli lite mer färgglad i sommar, så det ska väl bli ändring på det.)
Platta skor så som sneakers eller ballerina utan klack. Ibland när jag ska vara fin så åker pumpsen på men då kan det hända att kommer hem med en stukad fot.
3 sanningar:
Skulle gärna vilja bli lite mer ordningssam (ett nyårslöfte som varje år dyker upp, men som bryts inna januari är slut)
När jag har sovmorgon (vi brukar dela upp helgen så att man får sova en morgon) så brukar jag, när min sambo har tagit med sig barnen ut ur sovrummet, ta fram en bok och läsa tills frukosten är serverad. Inget som sambon vet än, han tror jag ligger och sover, men jag är (tredje sanningen) en morgonmänniska.
3 saker jag verkligen vill ha:
48 timmar på ett dygn.
Nya maskiner på mitt sybord, tror i mitt stilla sinne att mina alster skulle få en lite mer proffsig look om jag hade dyra maskiner. Men jag vet ju att jag oftast har för bråttom så det är därför det ser lite hemmagjort ut.
Fred på jorden och allt sådant där som fröken sverige skulle säga..... =)
3 söta pysslare som jag skickar vidare dessa frågor till:

1 kommentar:

OttoPippi sa...

TUSEN TACK för att antog utmaningen jejja!! Det var verkligen underhålande läsning och kul att få veta lite mer om dig .-)
Kram från OttoPippi!!

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....