BESÖKSRÄKNARE

fredag 26 september 2008

TYGFYNDAT I HÖSTSOLEN....

Det var så otroligt fint väder i torsdags så jag och pojkarna gav oss ner på "stan" för att ta en fika i den varma höstsolen. Och då kunde ju mamman i familjen inte bara passera kupan utan att gå in =). Och här är fynden som jag gjorde. Alla dessa tyger plus fyra par jeans som jag ska re-do till barnstorlekar och helt nya påslakan till storasyrran och en molomössa för endast 300kr. Man blir bara så glad =)


Ha nu en trevlig helg och vädret verkar ju hålla i sig. Så ut och få inspiration i de kanske sista varma solstrålarna för året.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej och tack för din komentar :) blev jätteglad :) finfina tygfynd du gjort! kramar till dej!

OttoPippi sa...

Underbara tyg fynd!!! Jag blir också glad av dem! :-) Ha en skön helg! Kram!!!

LittlePoppins sa...

Härliga tygfynd! spännande att se vad det blir av dem. Ha det gött!

Skaparstigen sa...

Väldigt coola, särskilt det med hallon och blommor.

Anonym sa...

Tack för din kommentar! Roligt att läsa att du följt projektet från start, men då ångrar man att man inte lagt upp fler "på gång-bilder" istället. Hoppas du kommer tillbaka!
/Josefin

Anonym sa...

vad kul att du är så nöjd med mössan :) det är bara att säga till om och när det är dags för en till :)

makiato sa...

Fina tyger du hittat!

Första gången jag besöker din blogg, hittade hit via Fnurr.

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....