BESÖKSRÄKNARE

söndag 2 januari 2011

GOD FORTSÄTTNING.....

Jul och nyår har bara sprungit förbi.
Fullt upp både hemma och på jobbet.
Efter en fullsatt jul hemma hos oss med hela tjocka släkten.
Och en nyår med lika mycket härligt folk.
Så har nu lungnet åter lagt sig här hemma.

2011 kommer bli ett underbart år, det känner jag på mig.
Jag ska försöka blogga lite mer, det är mitt enda nyårslöfte.
Vet inte om jag har kvar några läsare där ute, men förhoppningsvis
hittar ni tillbaka.
Börjar med att visa lite bilder från jul och nyår.
Vårt utbygge har verkligen fått bekänna färg den här jul och nyårs helgen.
Det har fullkomligt vimlat med folk här hemma.

GOD FORTSÄTTNING DÄR UTE I CYBERSPACE
och på återseende.................

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....