BESÖKSRÄKNARE

måndag 3 januari 2011

TRÖTT PÅ BRUNT......

Det är vad jag är.
Så det första projekt som fick sig en makeover blev
lillkillens tripp trapp som jag fyndade på loppis för några år sedan.
Färgen som jag har användt är samma färg som jag hade
till min furuljustake som du kan kolla in här.
Som tur var köpte jag bara en halvliter av färgen, och den är slut nu.
Annars hade nog risken varit att något mer hade blivit
målat grönt =)
Färgen heter s3060-g20y för den som är sugen att måla något
i denna gröna sköna färg.......

6 kommentarer:

Strömming sa...

Jag vill också måla vår fula bruna stokke, men håller det bra? Den blev verkligen läcker! Jag vill ha en röd jag!

Palven sa...

Grönfärgen var hur fin som helst. Resultatet blev riktigt läckert :o)

jejja79 sa...

Tycker att det har hållt riktigt bra faktiskt. Om inte kan man alltid ha burken till hands och fylla i där det lossnar ;) Jag valde en oljefärg, högblank. Under har jag målat med en häftgrund för extra bra styrka.

Li.W sa...

Såå fin! Passar väldigt bra ihop med er tapet :)
Linda

Information sa...

Kul att du är tbx i bloggvärlden :) stolen blev kanonfin jag skulle vilja måla vår vita fast vit igen :/ den är lite sliten o ska ju användas några år till...

äppelblomman sa...

Åhh va fin den blev! Tack för att du delade med dej av numret på färgen och välkomen tillbaka i bloggvärlden;-)
Kram k

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....