BESÖKSRÄKNARE

tisdag 25 november 2008

JULKLAPPSSTÖK.....

råder här hemma.
Och eftersom det är julklappar så blir det bara ett smakprov.
Risken för tjuvkikande är för stor =)

+ just nu
att jag kommit igång med några julklappar, och denna är t.om klar (wow)
Att lönen hoppade in på mitt konto idag (synd bara att den hoppar ut lika fort =))
Att store killen "H" satte sig ner och målade sin första huvudfoting, kanske lite sent, men han har ingen ro att sitta att rita. Så när det hände idag så var det en härlig känsla, tror han kände likadant.
Det roliga är att han fortfarande inte har bestämt sig för om han ska vara vänster eller högerhänt =)

- just nu
att jag fortfarande har många julklappar kvar att göra, kanske får dra ner lite på min lista över "julklappar jag ska göra själv" =)
Och att korvfabriken för tillfället gör så fasligt mycket prinskorv så min tid att göra något kreativt här hemma är begränsad.
Och så har en ihärdig förkylning lagt sig som en dimma över mig.




4 kommentarer:

OttoPippi sa...

Du ligger hästlängder före mig som bara har julklapparna i huvudet s a s! :-)

Grata pojken till huvudfotingen! Det är stort!!!!

Anonym sa...

Hej! Är på din blog första gången tror jag. Gillar din humor och återkommer :)

OttoPippi sa...

Hej igen vännen!! Jag tycker inte att Longstockingen alls är tjejig!! Snarare tvärtom faktiskt!! För det är ju lite gammeldags militär över dem på ett sätt... :) :-). och jag lovar, den är SÅ praktisk!

adadone sa...

Kul du hittat till mig...å nu har jag kollat in dej...mycket fint du gör.
Jag hoppas dina killar blir isprinsar för det behövs fler å ska jag vara ärlig så är det roligare att se killar åka,mer kraft hos dom. Om inte annat så är det bra att kunna åka skridskor bra för man får bra kroppskontroll.

Om mig

Mitt foto
33 år och trebarns mor. syr och skapar så fort jag får chansen....